Saturday 6 February 2010

Kak Izdihar's




Tadaaa... this is kak izdihar's hantaran cake. Buat lg kerja last minute... nasib baik selamat siap. One whole day jugakla nak membuatnyer.. huhu... tp sedeyh gakla.. the cake didn't really turn out like how I want it to be. Lain plak jadinyer. Tp xperla... nak buat caner dh bunge x cukup kan?? *sedeyh*

But I'm so happy.. coz the colour mmg perfectly match dgn her theme colour and they like it so much. So all in all.. saya happy ^_^. Betul macam kata sifu saya, kalau org suka kek yg kita buat.. segala penat lelah semua hilang.. x boleh nk brhnt senyum lg ada..*hikhikhik*

However, this is nt my first fondant cake. My first was from my friend.. her wedding cake. Yg tue picnyer x edit lg. Nanti laa ekk..

I'm one happy girl tonite. Boleh mimpi yang indah2 insya'allah.

Cake: Chocolate moist cake (1kg)
Icing: Fondant
Deco: Sugarpaste roses
Theme: Turquoise + Off white

0 comments:

Post a Comment