Saturday 6 February 2010

strawberry on the cupcake




Ohh My... this is heavenly delicious okay~.. Selama nie bila tgk org order wkt kerja dulu.. I'll be like.. "sedap sgt ker kalau letak strawberry atas cupcake?". But of course I kept myself quiet. Afterall, citarasa semua org lain2 kan??...

Soooo... I insist on doing it. Oh my... sangat sedap. I seriously can't stop eating tau~...(okay exaggerate.. :P). Tp betullaa... coz my mom pun cakap sedap~

Cake: Vanilla + Choc Moist
Icing: Chocolate ganache + Buttercream
Deco: Strawberry (super yummylicious !!!!)

Nak?? Feel free to fill in the order form ^_^

p/s:- my favourite is the vanilla buttercake with choc ganache n strawberry.

2 comments:

Anonymous said...

diana~~~~~
nmpk sedap nyerrrrr~~
naaak XDDDDD
come on, u know where my house is...ape lagi..
hahaha~

-anis-

Zayen said...

Salam Kak Di,

So are these alright for the parents?

Zayen

Post a Comment